lauantai 31. joulukuuta 2011

I am ready for 2012 !

Vähän haikee olo jättää tä vuosi taakse, on ollu ihan mahtava, ehkäpä elämäni paras vuosi! Mä oon tutustunu  upeisiin uusiin ihmisiin, viettänyt monia ihania hetkiä vanhojen kavereiden kanssa, oon matkustanu lähelle ja kauas; oon rakastunu Thaimaahan ,viettänyt huippuaikaa Kreikassa ja pitänyt hauskaa Turkissa, oon seikkaillut monissa Suomen kaupungeissa ja viettänyt kauniita kesäöitä mökillä. Oon majoittanu meille pari amerikkalaista vaihtaria ja saanut ison kasan kavereita Atlanttin toiselta puolen. Sain toivomani upean kesän. Oon viettäny tosi ainutlaatuisen viikon protuleirillä ja toisen yhtä tärkeän, mutta aika erilaisen riparilla. Vietin yhden elämäni hienoimmista päivistä: oman rippijuhlapäivän. Olin Naarilassa kerhonohjaaja- ja isosleirillä. Aloin vetämään kokkikerhoa pikkusille ja kirjoittamaan blogia. Oon nauttinut huipputeatteriporukan seurasta. Oon uusinu tyyliäni, ajatuksiani asioista ja musamakuani. Oon uskaltanut kokeilla paljon kaikkea uutta ja joutunut pettymään, mut kaikesta on selvitty. Tän tapahtumatäyteisen vuoden jälkeen oon valmis ottamaan vastaan vuoden 2012! 
Danza Kuduro - Don Omar ft Lucenzo - tähän biisiin liittyy eniten muistoja tältä vuodelta, etenkin viime kesältä!

Tähän kuvaan on hyvä päättää tän vuoden viiminen postaus! Viettäkää ihana uudenvuodenaatto ja mahtavaa vuotta 2012 murut 

9 kommenttia:

  1. haha jep, toi saa mut aina hymyilemään ;)!!

    VastaaPoista
  2. Hehh ihana kuva :) ja tuo sun banneri on upee !

    Käyppä kattelemassa munki blogia ja liity lukijaks jos tykkäät :)

    http://withoutwings-iidasd.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Pitkästä aikaa löysin taas tämän sinun blogin, ja ihastuin taas! :) Kirjoitat ihanasti! :) Tämä postaus osoitus siitä! :)
    http://dreamscometruevilja.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Iidasd: kiitti ((: ! ja käyn tsekkaamassa :)
    Oili: Voi iso kiitos sulle !! :---)

    VastaaPoista
  5. ei hitto noita naperoitaaa :DD t. isompi R

    VastaaPoista
  6. haha niinpä! :D on ne vaan niin kuvauksellisia ;)

    VastaaPoista
  7. ei me nyt niin pikkusia olla !! jja ihana toi kuva, jos haluun revetä: tiiän mihin tulla :)

    VastaaPoista