maanantai 2. huhtikuuta 2012

Life is too important to be taken seriously

Helloo! Tossa vähän kuvia meiän luokan Hesan reissulta viime viikolt. Oli yllättävän jees, paits et toi kesti 12 tuntii, et jossain vaihees alko vähän puuduttaa :D. Käytiin ylellä ja siel mm. nähtiin yhtä nuortensarjaa mikä ehkä tulee ylel ja saatiin kertoo siit jotain. Sit kierreltiin studiois, rekvisiittavarastois, käytiin ylex:llä ja muuta sellast. Pari tuntii meil oli vapaa- aikaa keskustas ja sit mentiin Helsingin sanomien ja Ilta-Sanomien lehtitaloon. Ja saatiin leikkii toimittajii sellases tekokaupungis.
Muuten mun viimeviikko koostus mm. sushista, teatterist ja koulutöist.
Mun viikonlopun ois pitäny olla hauska. Suunnitelmissa oli mennä Hilkalle Emmin kaa viettää iltaa ja yöks, leffaan menemist ja muuta kivaa mut kroppa päätti toisin ja olin kipeenä perjantaist sunnuntaihin. Ihan täydellinen ajotus...

Ainii! Nyt se on virallista, meitsi on lähös Australiaan vuodeks :)) !!

6 kommenttia:

  1. voi ei ihanaa et pääset tonne ausseihin:)! oon niiiiiiiiin kade !!!

    VastaaPoista
  2. eikä oon hiukan kateellinen ! ensinnäki siitä et uskallat lähteä johonkin tonne kaukomaille ja vielä vuodeksi!! + siitä et ausseihin!!! oon kateellinen. ja hei onnea sinne pääsystä! muuta en sano :D

    VastaaPoista
  3. Onnee vaihtoon pääsyst! :) lähetkö nyt sykysllä vai vast lukion 1 luokan jälkeen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)! Ja vast vuoden pääst heinäkuus, aattelin olla aikasin likkel ku sen verran suosittu maa toi Australia :)

      Poista