keskiviikko 23. toukokuuta 2012

HELSINKI PART1

  Heyo murut!
Oltiin Anniinan kanssa viime viikonloppu Rinnulla Stadissa! Oli ihan superviikonloppu ja tehtiin älyttömästi kaikkee kivaa:) Shoppailtiin Vallilassa ja keskustassa, syötiin toosi paljon  ja höpistiin kaikkee maan ja taivaan väliltä. Lauantai-ilta oli ihan paras! Mentiin Anniinan kaa chillailee ulos ja lintsille (sieltä viekä myöhemmin kuvia). Kämpillä tehtii kasvonaamiot ja katottii Eat pray love. Just tällasta viikonloppua mä kaipasin järkyttävän koeviikon jälkee. Kiitos Rinnu 

Nä päivät on menny mulla monien muiden tapaan tosta i h a n a s t a säästä nauttien! Oon hengaillu ulkona kavereitten kaa ja ehkä saanu jo vähän väriäki pintaan:)

5 kommenttia:

  1. ihana toi eka gif <3 ja muutenki kiva postaus !! :)

    VastaaPoista
  2. ää, nii ihana tuo sun giffis ! :3 muutenkin tosi kiva blogi sulla (-: hei haluisikko kertoo mulle, miten ton harmaan palkin, missä sulla lukee kellon aika & kommentit, pystyy keskittämään ? o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. johonkin kohtaa html- koodii piti muistaakseni tunkee teksti center align:D sellanen kohta mis lukee valmiiks joku right? ja sit kai blogin leveyttä säätelemällä...:) sori oikeesti oon tosi huono näitten koodien kaa:/

      Poista
    2. kiitti ! (= löysinkin jo sen jutun sitten aikasemmin googlettamalla, ennenku ehit vastata (; kiitti kuitenkin ko neuvoit ees pikkasen ! harvemmat nimittäin ees jaksaa vastata mun kysymyksiini! ):

      Poista