torstai 6. joulukuuta 2012

ei ne kannet kirjan aukee vaikka sanon sesam aukene

 Tä viikko on menny mun osalta "kunhan selviydyn"- periaatteella. Toi kylmyys on lamaannuttanu mut ihan täysin ja ylös pääsen vasta aikaisintaan kolmen torkun jälkeen. Koulumotivaatio on hukassa, puhumattakaan et jaksaisin panostaa ulkonäköön yhtään ylimäärästä. Onneks mulla on ihanimmat ja sekopäisimmät kaverit ikinä, jotka saa mut nauramaan sillonkin kun en jaksais ees hymyillä. Lisäks mua on piristäny mun vaatekaapin uutuudet, joista Zaran laukku ja karvaliivi näkyy vikassa kuvassa. Toi karvaliivi on jakanu aika lailla mielipiteitä, mut ite oon ainakin ihan in lööv. 

Saan nykyään jatkuvasti olla tappelemassa mun kameran objektiivin kanssa. En tiiä pistääkö teidänkin silmään mun kuvien heikentyny laatu. Joulun lahjatoivelistalla onkin mulla ykkösenä uus objektiivi.

 Nyt meen pohtimaan viikonlopun asuvalintaa lue: urkkimaan kaverien kaapit läpi. Sofia Saloon ja biletystä-vielä kun selviin huomisesta ruotsin sanarista ni pääsen viettämään ansaittua viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti