keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Helsinki pics


Viikko sitten Anniina sai iloistoidean lähteä moikkaamaan Rinnua Stadiin viikonloppuna. Viime reissusta olikin jo vähän aikaa, joten totta kai olin heti lähdössä mukaan. Perjantaina lähdettiin koulun jälkeen juna-asemalle ja jo illalla oli hyvää aikaa käppäillä keskustassa ja kiertää muutamat kaupatkin.  Helsinki on mulle iha rakkauskaupunki ja varsinkin iltasin siellä on ihan erilaista fiilistä kuin pienemmissä kaupungeissa! 
Lauantaiaamuna suunnaattiin ratikalla keskustaan ja jatkettiin kauppojen koluamista. Käytiin myös syömässä ja hetkessä päivä alkoikin lähestyä loppuaan. Alunperin mun oli tarkotus tulla  lauantaina junalla takaisin kotiin ja illalla kaverin synttäreille.Yks lisäilta tytsyjen kanssa ja ylimääränen shoppailupäivä vei kuitenki voiton ja päätin jäädä Helsinkiin vielä toisekskin yöksi :) Eikä kaduta, oli ihana ilta mahtavassa seurassa, hyvän ruoan yllätysyllätys ja kasvonaamioiden parissa
Sunnuntai meni saman kaavan mukaan; syöden ja shoppaillen. Reissun ehdoton lempparilöytö oli Dinskosta bongatut korkkarit, jotka on melkeinpä täydellisen ulkomuodon lisäks älyttömän mukavat jalassa! Ostoksista tyytyväisenä ja masut täynnä halloumkana-aterioiden jälkeeen oli Anniinan kanssa aika sanoa moikat Rinnulle ja palata takas kotiin. Paluu koulukirjojen äärelle Helsingin vilinästä ei tosin ollut kaikkein houkuttavin vaihtoehto..


Tänään mulla alko Pepin kanssa koulu poikkeuksellisesti vasta puoleltapäivin ja eilen päätinkin suunnata Pepille yöks. Tarkotus oli tehdä koulujuttua, mut kas kummaa löydettiin ittemme tekemästä kaikkee ihan muuta; ilta vierähti muunmuassa porealtaassa!
Mun aamu alko ihanalla tavalla! Heräsin ja mua odotti Pepin valmistamat köyhät ritarit mansikkavaahdolla. Omnom, voispa kaikki kouluaamut alkaa samalla tavalla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti