tiistai 29. tammikuuta 2013

what we think, we become

  Mun päässä pyörii sata ja yks kysymystä, eikä ajatus saatikaan teksti tunnu luistavan yhtään.  Oon tästä lähdössä lenkille selvittämään vähän päätä, mut ennen sitä halusin tulla postaamaan teille ihanille! 

Käytiin launtaina räpsimässä Anniinan kanssa muutamat kuvat ennen kun aloin valmistautua iltaan. Etkoja vietettiin Hilkalla ja siitä jatkettiin Idan synttäreille! Ilta ja yö meni nopeesti ja  railakkaasti ja oli kivaa vaihtelua kaikille rennoille leffa- ja ruoka illoille, joita on viime aikoina ollu vähän noita biletysiltoja enemmän (ei sillä että mulla olis mitään mutakakkujätskiä ja kunnon kumman kaa- maratonia vastaan..) Kuviakin illalt on, joita en oo tosin vielä saanut, katotaan jos innostun myöhemmin niitä sit julkasemaan. Sunnuntaina menin riparilaisten tapaamiseen, joka venyskin viistuntiseksi! Oon siis menossa hiihtolomalla isoseksi ja pientä odotusta on jo ilmassa, sen verran hyvä porukka meillä on kasassa:)

 Koeviikko lähestyy uhkaavasti, a p u a. Mun panostus kouluun on loistanut tässä jakossa poissaolollaan ja pelkään miten tuun selviimään etenkin noista ranskan, kemian ja matikan kokeista.  On tässä onneks viikko aikaa ottaa itteään niskasta kiinni ja lopettaa tä laiskottelu.. noh helpommin sanottu kuin tehty. Onko mulla sieluntovereita ruudun toisella puolella vai ootteko kaikki täynnä opiskelumotivaatiota näin vuoden aluks?

Ainiiin meinas jo ihan unohtua! Tästä postauksesta voitte bongata mun uudet lempparirakkauskengät! Noi tarttus mukaan Dinskosta ja oli paras löyty vähään aikaan. Paitsi että noi sopii melkeinpä kaikkeen ja tekee asusta kuin asusta vähän huolitelluman, on noi ihan törkeen mukavat jalassa! Noilla jaksaa kulkea koko pitkän päivän, en tiiä johuuko ihan itse kengistä vai korkopohjallisista... Anyway, nappiostos!!

8 kommenttia:

  1. yääää mua ei kiinnosta koulu yhtään!!!!! inhoon lukiota! miks menin sinne !??! :D:DD mul on poissaoloja ihan sikana ja en ymmärrä mistään aineesta mitään... oon ihan pihalla ja en jaksa tehdä koulun eteen yhtään mitään.... tuun niin kuolemaa koksa maantieto, pitkä matikka, kemia, ruotsin kolmas kurssi ja enkun kolmas kurssi ! HYYYI!! :( -liisa XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voeii kuulostaa vähän liianki tutult....:( joskus jaksoki viel vähä panostaa mut nyt oon tullu ihan sairaan laiskaks koulun suhtee! ihan mikä vaa muu tuntuu kiinnostavan enemmän ku pitäis opiskella jotai XD ouchh sun aineet kuulostaa viel vähä pahemmalt... tsemii!!

      Poista
  2. ooks lintsannu siis vai ollu oikeesti kipee? Must tuntuu et oon jo iha jäljes ku oon 2 päivää ollu koulust pois, vaik flunssas oikeesti oonki ollu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En juuri kumpaakaan :D kyl mä sinne kouluun oon kiltisti raahautunu mut tunneil oon useimmite puolunes enkä jaksais keskittyy yhtää... juu tiiän tunteen, lukios tippuu hetkes kärryilt :S

      Poista
  3. Ihanat kengät !!! ja et ole ainoa jota ahdistaa koeviikko, mulla on jo melkeen burnout ! :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii kiitos!! ääh eikää.. no onneks sul on jo koeviikko iha loppusuoral :Dd

      Poista
  4. Oot ihan sairaan kaunis ja ois kiva tuntee sut ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) tuu ihmees kikkaa kerttus tai jutskaa fbs! :) jos et oo kaveri ni pyyntöö vaa tulemaa!

      Poista